روستای ترکان (هرابرجان) | شهرستان خاتم | استان یزد

آخرین نظرات
  • ۱۰ فروردين ۹۴، ۲۰:۴۸ - s.s.y
    Badak nabod

به گزارش خبرنگار طنین خاتم ، مدیر کل  زندان های استان یزد در نشستی که در فرمانداری خاتم برگزار شد اظهارداشت : ممکن است در خاتم جرائمی روی دهد، اما بیشتر جرائم به وقوع پیوسته در این شهرستان  مربوط به افراد غیربومی است و زندانیان بازداشتگاه  خاتم هم اکثراً غیربومی‌اند.

سید حشمت حیات الغیب در ادامه گفت : بیشتر جرایمی که در شهرستان خاتم رخ می دهد جرایم فصلی است که بیشترین آمار در خردادماه گزارش شده است .

حیات الغیب خاطر نشان کرد : به دلیل افزایش مجرمین در بازداشتگاه خاتم ضروری است این بازداشتگاه به زندان تبدیل شود .و برای پیشبرد این هدف ما با کمبود جا و نیرو مواجه هستیم .

در ادامه فرماندار خاتم گفت : وجود زندان و ضرورت آن را باید به عنوان یک واقعیت بپذیریم و فرمانداری در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد .

زاده رحمانی در پایان  برای اشتغال زندانیان شهرستان پیشنهادی ارائه کرد در زمینه ایجاد یک مرکز پرورش آهو و گوزن که اگر این طرح اجرایی شود هم برای زندانیان و خانواده آنان موثر است و هم برای شهرستان و کشور .

این پیشنهاد با استقبال مدیر کل زندان ها همراه بود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی