روستای ترکان (هرابرجان) | شهرستان خاتم | استان یزد

آخرین نظرات
  • ۱۰ فروردين ۹۴، ۲۰:۴۸ - s.s.y
    Badak nabod

راه‌های مواصلاتی روستایی شهرستان خاتم آسفالت شده و این مهم از چندی پیش در دستور کار قرار گرفته بود


مشکل تامین آسفالت معابر یزد برطرف می شود

portrait



به گزارش طنین خا تم،عضو شورای اسلامی شهر یزد ازرفع مشکل تامین آسفالت معابر یزد خبرداد و گفت: با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری یزد در دهه فجر، دیگر مشکلی برای تامین آسفالت در یزد نخواهیم داشت.
امیرحسین رادمنش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این کارخانه روزانه ظرفیت تولید ۶۰۰ تن آسفالت را دارد، اظهار داشت: به طور قطع این حجم تولید آسفالت می تواند در رفع مشکل کمبود آسفالت برای بهسازی معابر موثر باشد.

وی  عنوان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت شهر شده و سازمان عمران تنها توانسته ۴۰ درصد آسفالت را تامین کند اما با راه اندازی این کارخانه و توسعه آن در آینده ای نزدیک، ۱۰۰ درصد آسفالت مورد نیاز یزد در این کارخانه تولید خواهد شد.

رادمنش ادامه داد: آسفالت خیابانها و معابر در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گرفته و همه نقاط شهر بر اساس نیاز اولویت بندی شده و آسفالت خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مشخصات فنی این کارخانه عنوان کرد: این نوع از کارخانه آسفالت به حالت افقی طراحی شده و تولید آسفالت گرم به حالت خطی و بدونه وقفه انجام می گیرد و کنترل مقدار مصالح در کارخانه افقی به صورت حجمی است.

وی عنوان کرد: برای نصب و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری یزد، مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری هزینه شده و برای چند نفر نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

 


تمام راه‌های روستایی شهرستان خاتم آسفالت شد
فرماندار شهرستان خاتم گفت: تمام راه‌های مواصلاتی روستایی شهرستان خاتم آسفالت شده و این مهم از چندی پیش در دستور کار قرار گرفته است.

محمد زاده‌رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات عمرانی خوبی در سطح شهرستان خاتم انجام شده است، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم خاتم، به پایان رساندن آسفالت جاده‌های خاکی در سطح این شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: با آسفالت جاده بختیاری - باغ معدن که تنها راه روستایی آسفالت نشده در شهرستان بوده است، دیگر هیچ جاده خاکی در شهرستان خاتم وجود ندارد و تمام راه‌های روستایی در شهرستان آسفالت شده است.

فرماندار خاتم خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین روستاهای استان یزد در شهرستان خاتم واقع شده است، عنوان کرد: جمعیت قابل توجهی از مردم شهرستان خاتم روستانشین هستند که زیرساخت‌های لازم از جمله راه آسفالته برای رفاه آنها مهیا می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال جدید، تاکید کرد: با توجه به اماکن تفریحی متعدد در شهرستان خاتم و ورود میهمانان نوروزی در سطح این شهرستان، برنامه‌های بسیاری به منظور زیباسازی شهر از جمله آزادسازی، زیرسازی و آسفالت، زیباسازی و ساماندهی بلوارها و میادین، محوطه‌سازی پیاده‌روها و روشنایی بلوار ریاضی هروی و ... انجام شده است.

به گزارش فارس، شهرستان خاتم با 35 هزار نفر جمعیت در 240 کیلومتری جنوب مرکز استان یزد قرار گرفته که این شهرستان به همراه شهرستان ابرکوه، تنها شهرستان‌های دارای جمعیت عشایری هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی